infolinia czynna codziennie

+48 505 199 095
  zamknij    ×

ZADZWOŃ
505 199 095

Nie chcemy być dla Ciebie anonimowi!
Cechuje nas empatia i indywidualne podejście do każdego.
Rozmowa z Tobą będzie miała charakter poufny

WYŚLIJ SMS
505 199 095

np. Agnieszka, 35, wyższe, Poznań, po 18.
Oddzwonimy. Udzielimy pełnych informacji, odpowiemy na każde pytanie.
Cechuje nas empatia indywidualne podejście do każdego.
Rozmowa z Tobą będzie miała charakter poufny.

powrót do listy poprzednia następna
Duet a „M jak Miłość”

Duet a „M jak Miłość”19/02/2010

 W dniu 15.02.10. napisała do nas scenarzystka serialu „M jak Miłość” Zuzanna Rzymanek: 

„Jestem asystentką redaktora programowego serialu "M jak Miłość". Trafiłam na Państwa ofertę w internecie i muszę przyznać, że wzbudziła we mnie największe zaufanie - dlatego piszę właśnie do Państwa :-) Obecnie, na etapie scenariusza, planujemy wątek biura matrymonialnego w serialu. Pragniemy, by biuro matrymonialne pokazane w serialu było jak najbardziej wiarygodne i bliskie rzeczywistości. W związku z tym zwracam się do Państwa z uprzejmą prośbą o fachową opinię (…)”

Ogromnie cieszy nas tak pozytywna opinia realizatorów „M jak Miłość”, a propozycja współpracy z twórcami serialu to dla nas duże wyróżnienie.

Z przykrością jednak odmówiliśmy „M jak Miłość” współpracy, gdyż, naszym zdaniem, serial w sposób stereotypowy i uproszczony pokazuje otaczającą nas rzeczywistość. Nie poddajemy w wątpliwość, że „M jak Miłość” promuje wartości rodzinne, jednak ukazuje świat uczuć w sposób wyidealizowany i znacznie odbiegający od codziennych realiów. Biuro matrymonialne w serialu to ciekawy pomysł na urozmaicenie fabuły serialu, ale na pewno będzie miał niewiele wspólnego z nowoczesnym pośrednictwem zawierania znajomości.

Twórcom „M jak Miłość” gratulujemy sukcesu medialnego i ogromnej rzeszy wiernych fanów. 

 

Z pozdrowieniami,

Duet Centrum ekskluzywne biuro matrymonialne Warszawa

powrót do listy poprzednia następna
Duet Prestige Ekskluzywnie dla wymagających

Na życzenie przyjeżdzamy do klienta