infolinia czynna codziennie

+48 730 730 723
  zamknij    ×

ZADZWOŃ
730 730 723

Nie chcemy być dla Ciebie anonimowi!
Cechuje nas empatia i indywidualne podejście do każdego.
Rozmowa z Tobą będzie miała charakter poufny

WYŚLIJ SMS
730 730 723

np. Agnieszka, 35, wyższe, Poznań, po 18.
Oddzwonimy. Udzielimy pełnych informacji, odpowiemy na każde pytanie.
Cechuje nas empatia indywidualne podejście do każdego.
Rozmowa z Tobą będzie miała charakter poufny.

powrót do listy poprzednia następna
Trendy w randkowaniu 2025 rok

Trendy w randkowaniu 2025 rok07/01/2025

Szanowni Państwo,

zachęcamy do zapoznania się z artykułem, który został opublikowany dn. 4.01.2025 roku na łamach internetowego serwisu vogue.pl

Poniżej link do artykułu: 

https://www.vogue.pl/a/najwazniejsze-nowe-trendy-randkowe-na-2025-rok-jak-i-gdzie-bedziemy-szukac-milosci-po-tinderze

Wnioski? Młodzi ludzie, coraz częściej są zmęczeni randkami online; aplikacje randkowe początkowo powodują ekscytację, jednak ona dość szybko przeradza się we frustrację, powodując całkowitą niechęć do randek i poszukiwania miłości.

Niezależnie od tego, czy szukamy przyjaźni, niezobowiązującej znajomości czy poważnego związku, zależy nam na autentycznych relacjach, a nie wirtualnym klikaniu.

To nie zmienia się, a według badaczy w tym roku ten trend będzie jeszcze bardziej widoczny.

Według statystyk Bumble trzech na czterech (72 proc.) singli na świecie chciałoby znaleźć długoterminowego partnera w 2025 r., a Jonathan Kirkland, szef aplikacji BLK twierdzi, że Slow dating wciąż cieszy się popularnością. Trend ten odnosi się do ludzi poświęcających czas na nawiązywanie jakościowych kontaktów. Dają sobie przestrzeń, włączają uważność i wyłączają telefony, aby jak najlepiej poznać się offline. (źródło: https://www.vogue.pl/a/najwazniejsze-nowe-trendy-randkowe-na-2025-rok-jak-i-gdzie-bedziemy-szukac-milosci-po-tinderze)

Zapraszamy do skorzystania z naszych usług!


powrót do listy poprzednia następna
Duet Prestige Ekskluzywnie dla wymagających

Na życzenie przyjeżdzamy do klienta