infolinia czynna codziennie

+48 505 199 095
  zamknij    ×

ZADZWOŃ
505 199 095

Nie chcemy być dla Ciebie anonimowi!
Cechuje nas empatia i indywidualne podejście do każdego.
Rozmowa z Tobą będzie miała charakter poufny

WYŚLIJ SMS
505 199 095

np. Agnieszka, 35, wyższe, Poznań, po 18.
Oddzwonimy. Udzielimy pełnych informacji, odpowiemy na każde pytanie.
Cechuje nas empatia indywidualne podejście do każdego.
Rozmowa z Tobą będzie miała charakter poufny.

powrót do listy poprzednia następna
Duet w Gazecie Wyborczej

Duet w Gazecie Wyborczej

9.02.17 w Gazecie Wyborczej ukazał się obszerny artykuł, opisujący naszą działalność; w przejrzysty sposób ukazał podstawowe różnice między internetowymi portalami randkowymi, a tym, co oferuje Klientom Duet Centrum.

Gazeta Wyborcza wybrała nas spośród wielu innych biur matrymonialnych, doceniając nasz profesjonalizm i innowacyjność usług, słusznie podkreślając, że jesteśmy największym Centrum Zapoznawczym w Polsce.

Poniżej cały wywiad

Walentynka z katalogu lub z portalu


Czy w czasach szybkich randek i aplikacji typu Tinder biura matrymonialne mają jeszcze rację bytu? Właściciele takich biur przekonują, że wcale nie przegrywają z internetowymi serwisami randkowymi.

Ile kosztują usługi takich biur i co można dostać w zamian.

MARTYNA KÓSKA

"Oferujemy zupełnie inne usługi niż portale randkowe. One są jak matrymonialny supermarket, w którym można przebierać do woli. Nasi Klienci nie mogą czuć się jak towar na półce, po który może sięgnąć każdy" – przekonuje Anna Standura z największego w Polsce Centrum Zapoznawczego Duet.

To nie ma być supermarket, tylko butik. Na podstawie przeprowadzonej rozmowy klientowi przedstawia się tylko kilku najlepszych kandydatów na partnerów. Z każdym nowym klientem pracownik, przeważnie psycholog z wykształcenia, spotyka się osobiście. Rozmowa trwa co najmniej godzinę, a pytania bywają natury bardzo prywatnej.

Szczerość i poufność

Dlatego przedstawiciele biur, z którymi rozmawiałam, podkreślali, że sprawą najbardziej kluczową jest zapewnienie bezpieczeństwa danych. Klientom zależy, by nikt niepowołany nie dowiedział się, że są zarejestrowani w bazie poszukujących partnera. Kandydat musi nie tylko opowiedzieć o sobie konsultantowi, ale też wylegitymować się. Poza sprawdzeniem danych z dowodu biuro może poprosić o pisemne potwierdzenie pewnych faktów. "Zobowiązujemy Klienta do pisemnych oświadczeń dotyczących stanu cywilnego i dzieci. Poza tym sprawdzamy informacje o osobach w innych źródłach w celu podwójnej weryfikacji i jeżeli coś budzi nasze podejrzenia wyjaśniamy to z Klientem lub prosimy o stosowny dokument" – tłumaczy konsultantka z jednego z biur matrymonialnych.

Czy klientem biura może zostać każdy chętny i, idąc dalej, czy zgodnie z zasadą "klient nasz pan", konsultanci są gotowi spełnić każdą zachciankę klienta?. "Czasem zdarza się, że odmawiamy współpracy. Robimy tak, gdy oczekiwania Klienta są niewspółmierne do tego, co sam prezentuje swoją osobą i kiedy mamy przesłanki ku temu, aby uznać, że nie ma szczerych intencji. 60-latek szukający 25-letniej studentki? Żonaty mężczyzna zainteresowany romansem? Uśmiechamy się i odsyłamy na portale towarzyskie. Etyka to podstawa naszej pracy" – wyjaśnia Paweł Niemiec z Centrum Zapoznawczego Duet.


W internecie każdy może być kim chce i swobodnie kształtować swój obraz. Fakt, że każdy klient biura matrymonialnego przechodzi szczegółową rozmowę kwalifikacyjną, w której trudno jest "stworzyć siebie" od podstaw, może zwiększyć prawdopodobieństwo właściwego doboru. Paweł Niemiec: „Nasz konsultant, znając osobiście każdego z klientów, może wyciągnąć wniosek, że choć partnerzy  nie spełniają wszystkich wskazanych przez siebie kryteriów, to może warto spróbować i zachęcić ich do kontaktu. W świecie wirtualnym, gdzie trwa nieustanny casting na żony i mężów, byłoby to niemożliwe. Paradoksalnie więc użytkownik portalu straci więcej czasu na szukanie odpowiedniej osoby.”

Aby prowadzić biuro matrymonialne, właściciel nie musi się ubiegać o żadną licencję czy pozwolenie. W popularnej wyszukiwarce firm znalazłam aż 60 adresów, jednak znakomita część biur nie miała strony internetowej. Zadzwoniłam do dwóch takich biur, ale nikt nie odebrał, co ostatecznie utwierdziło mnie w przekonaniu, że nie istnieją. Gdy natomiast szukałam biur w konkretnych miastach wojewódzkich, w wyszukiwarce pojawiały się średnio dwa. Wyjątkiem jest Warszawa, w której jest ich więcej.

Idąc do biura zapoznawczego warto mieć sprecyzowane oczekiwania. Odwiedziłam stronę kilku firm, które wprawdzie używają nazwy "biuro matrymonialne", ale koncentrują swoją działalność raczej na prowadzeniu serwisów z ofertami. Od popularnych portali randkowych różnią się tylko tym, że przed nawiązaniem znajomości trzeba uiścić opłatę członkowską. Niektórym klientom będzie to wystarczało, jednak kto chce liczyć na opiekę konsultanta, musi szukać dalej.

Biura chcą być poinformowane, jak układają się relacje między ich klientami, wobec czego po pierwszej randce należy się spodziewać telefonu z prośbą o zrelacjonowanie spotkania i perspektyw jego powtórzenia. Jeśli randka nie przyniosła rewolucyjnych zmian, konsultant kontynuuje poszukiwania "perfekcyjnego połączenia".   


Poza dobieraniem partnerów, biura świadczą także inne usługi: w ramach droższego pakietu zarezerwują stolik na pierwsza randkę czy zamówią kwiaty, ale też zorganizują spotkanie z psychologiem czy coachem, by pomóc klientowi rozwiązać problemy, które utrudniają mu nawiązywanie kontaktów i sprawią, że otworzy się na nowe znajomości. Centrum Duet  współpracuje z prawnikiem, który specjalizuje się w sprawach rodzinnych, w tym: rozwodowych.

Wśród usług dodatkowych można też wymienić kształtowanie wizerunku, pomoc w zakupach, a nawet.... zorganizowanie procesu odchudzania.

Artykuł ukazał się na: http://wyborcza.pl/1,156282,21347367,walentynka-z-katalogu-czyli-biura-matrymonialne-w-czasach-szybkich.html

powrót do listy poprzednia następna
Duet Prestige Ekskluzywnie dla wymagających

Na życzenie przyjeżdzamy do klienta